2024. november (12) 13-14. Sümeg Hotel Kapitány (8330 Sümeg, Tóth Tivadar u. 19.
Amit máshol nem hallasz! Friss információk a szakmáról, újdonságokról. A legrangosabb hazai hűtő- és klímatechnikai rendezvény.
Rendkívül aktuális témakörök, és iránymutatás a szakmának, hogy az új 573/2024 EU rendelet szigorú követelményrendszerének hogyan lehet és érdemes megfelelni.
A helyszínválasztás ismét Sümeg: mert a Hotel Kapitány igazán ideális helyszín a szakmai és társasági időtöltésre, közelben van minden szervezett és egyéni programlehetőség, igényes, kiváló helyszín vendégszerető házigazdákkal. A szállodában és létesítményeiben összhangban egymás mellett megtalálható a mediterrán és a keleties hangulat ötvözve némi barokkos megjelenéssel.
A szakmai program idén is kétnapos lesz, de a témák fontosságára tekintettel nagyon feszített lesz a napirend. Természetesen az esti baráti vacsorán lehet lazítani és bízunk benne, hogy idén is minden kedves résztvevő kiváló hangulatban jól fogja magát érezni.
Akinek van kedve és ideje, javasoljuk, hogy már a hivatalos programot megelőző napon érkezzen (november 12-n), így lesz ideje megtekinteni a várat és a püspöki palotát, Sümeg belvárosát. A vacsorát követően klub jellegű kötetlen fórum és ráhangolódás („Hűtős Korcsma”) lesz, hogy a társaság ráhangolódjon a kétnapos programra. A fórum a konferencia különtermében lesz.
Megnézem a helyszínt!
Sümeg újkori történetéről dióhéjban: a város 1848-ban elérte évszázados küzdelmének célját, megszabadult a földesúri hatalomtól. A Bach-korszakban Sümeget megyei és járási bírósági székhellyé, a vidék egyik igazgatási központjává tették. A rendeletek végrehajtásáról a városban állomásozó osztrák katonaság gondoskodott. Sümeg a kiegyezés után az ország gyors ipari és mezőgazdasági fejlődésétől eltérően, gazdasági hanyatlásnak indult. Kékfestőüzeme megszűnt, bőrgyára leégett, ipara, borainak hírneve és kereskedelme visszaesett, polgársága és nemessége is elszegényedett. 1907-ben elvesztette városi címét, amelyet 1984. január 1-jén kapott vissza. Sümeg nevezetességei: Sümeg Vára, Plébánia templom, Kisfaludy Sándor múzeum, Püspöki Palota, korabeli jellegében meghagyott kanyargós barokk stílusú utcák és házak, vadgesztenyefák, őskori kovakőbánya- és római kori ókeresztény feltárások.
Bővebben Sümeg történetéről!
Program (a programváltoztatás jogát az aktuális szakmai témák súlyozása tekintetében fenntartjuk!)
(November 12., kedd)
Javasolt és ajánlott érkezési nap annak érdekében, hogy a konferencia első napja ne az idegeskedéssel, kapkodással, sorban állással és bosszankodással kezdődjön.
A szobák elfoglalása 15:00-tól lehetséges (a hotel parkolója korábban is igénybe vehető), addig érdemes felfedezni Sümeg nevezetességeit és vacsora előtt lazítani a szállodai wellnessben. Vacsora után kb. 20:00-tól a konferencia-szárny különtermében „Hűtős Korcsma” kötetlen fórum.
November 13., szerda
9:00-től: regisztráció, welcome kv, üdítő, aprósütemény
kb. 9:50-12:30 Ipari Hűtés
Levezető elnök: Kecse-Nagy Mátyás
Köszöntőt mond: Várkonyi Nándor
5 szakmai előadás következik ipari hűtés témakörben.
12:30-13:30 Ebédszünet
13:30-15:30 Légtechnika
Levezető elnök: Kovács László
4 szakmai előadás következik légtechnika és klíma témában.
15:30-16:00 kv-szünet
16:00-18:00 Hőszivattyúk és alternatív megoldások
Levezető elnök: Piblinger Tibor
4 szakmai előadás következik hőszivattyús és alternatív megoldások témakörben.
kb. 18:00-20:00 szabadprogram
20:00-23:00 Baráti vacsora
November 14., csütörtök
9:30-11:30 Hűtőközegek és F-gáz rendelet 1.
Levezető elnök: Tóth László
4 előadásra kerül sor az alternatív és természetes hűtőközegek és alkalmazási lehetőségeik témakörben.
11:30-12:00 Brunch (kv, üdítő, szendvicsek)
12:00-13:45 Hűtőközegek és F-gáz rendelet 2.
Levezető elnök: Várkonyi Nándor
2 előadásra kerül sor, mégpedig az első egy külföldi kitekintés, vajon Nyugat-Európában hogyan oldanák meg a törvényi szigorításoknak való megfelelést, végül a Nemzeti Klímavédelmi Hatóságtól kapunk közvetlen tájékoztatást, hogy mire számíthat a szakma az 573/2024 EU rendelet hazai alkalmazására vonatkozóan.
kb. 13:45-től Zárszó, tombola
kb. 14:00-től ebéd
JELENTKEZÉS!
Részvételi díjak
Október 31. éjfélig leadott jelentkezés esetén:
Teljes konferencia, tagoknak (egy éjszaka szállás, teljes ellátás): 131.000,-ft+áfa+ifa/fő
Teljes konferencia, nem tagoknak (egy éjszaka szállás, teljes ellátás): 171.000,-ft+áfa+ifa/fő
Egynapos részvétel, tagoknak (szállás nélkül, aznapi ellátás): 51.000,-ft+áfa/fő
Egynapos részvétel, nem tagoknak (szállás nélkül, aznapi ellátás): 63.000,-ft+áfa/fő
Kísérők (kizárólag azonos lakcímmel rendelkező házastárs vagy élettárs): 75.000,-ft+áfa+ifa/fő
+1 éjszaka november 12-i érkezéssel: 38.000,-ft+áfa+ifa/fő
+1 éjszaka kísérő személynek november 12-i érkezéssel: 30.000,-ft+áfa+ifa/fő
November 1-től leadott regisztráció esetén emelkednek a részvételi díjak!:
Teljes konferencia, tagoknak (egy éjszaka szállás, teljes ellátás): 141.000,-ft+áfa+ifa/fő
Teljes konferencia, nem tagoknak (egy éjszaka szállás, teljes ellátás): 181.000,-ft+áfa+ifa/fő
Egynapos részvétel, tagoknak (szállás nélkül, aznapi ellátás): 61.000,-ft+áfa/fő
Egynapos részvétel, nem tagoknak (szállás nélkül, aznapi ellátás): 73.000,-ft+áfa/fő
Kísérők (kizárólag azonos lakcímmel rendelkező házastárs vagy élettárs): 75.000,-ft+áfa+ifa/fő
+1 éjszaka november 12-i érkezéssel: 38.000,-ft+áfa+ifa/fő
+1 éjszaka kísérő személynek november 12-i érkezéssel: 30.000,-ft+áfa+ifa/fő
Promóció, reklám, kiállítás
A konferenciaterem előterében lesz a kiállítás és a kv-szünetek. Kiállítói egységként 1db nagyméretű asztal és a körülötte található, asztallal együttesen számolt kb. 3*2m terület áll rendelkezésre, melyen belül roll upok elhelyezhetők. Külön tételként az előtérben és/vagy az előadótermen belül is elhelyezhetők roll upok. Szórólap/szóróanyag konferencia-csomagban való elhelyezésére és helyszíni szétosztására is van lehetőség. Figyelem!: kiállítói személyzet részére is a teljes résztvételi díj érvényes a regisztrálásnál!
Kiállítási asztal, roll up elhelyezési lehetőséggel az asztalhoz tartozó területen belül: 250.000,-ft+áfa/db
Roll up elhelyezés kiállítói asztal nélkül, helyszíni szórólapozási lehetőséggel: 100.000,-ft+áfa/2db roll up
Szórólap és/vagy reklámajándék elhelyezése a konferencia-csomagban: 100.000,-ft+áfa
Szórólapok osztása a helyszínen (kiállítás vagy roll up megrendelése nélkül): 100.000,-ft+áfa
Reklám előadás tartására idén sem lesz lehetőség!
Eladás-ösztönzési lehetőség kizárólag a kiállítói térben illetve a konferencia-csomagban lehetséges.
Előre meg nem rendelt, de a helyszínen mégis igénybe vett bármilyen promóciós esemény (pl. kiállítói asztal, roll up kihelyezés, szórólapozás, stb.) megvalósulása esetén 250.000,-ft+áfa pótdíj fizetendő!
JELENTKEZÉS!
További információ, egyéni ajánlatkérés, kapcsolattartás:
Berzy Judith berzy.judith@hkvsz.hu, info@hkvsz.hu, +36/20-910-409
Várjuk szíves érdeklődését és jelentkezését!